Dorian - 2013-04-25 16:39:46

Od Poziomu 0:


#1.Ukrywanie się w ziemi (kopanie): zdolność, którą możesz nauczyć jedynie pokemony o typie ziemnym i normalnym, które mają budowę anatomiczną pozwalającą fizycznie na wykopanie nory i zmieszczenie się w niej. Zdolność trwa jedynie jedną turę.
#2.Szybsze uniki: zdolność ta automatycznie podwyższa szybkość pokemona o 20%
#3.Warczenie: umiejętność pozwalająca na wystraszenie drugiego pokemona. Siła działania tego ruchu zalezna jest od wielkości, lvl'u oraz wyglądu pokemona. Jednym słowem nie zawsze działa
#4.Straszne oczy: umiejętność pozwalająca na wystraszenie drugiego pokemona jednak zależnośc jest taka sama jak w przypadku poprzedniej zdolności.

Od Poziomu 1:


#5.Wykorzystanie masy ciała do zwiększenia ataku: (koszt: 250pz) nazwa mówi sama za siebie. Atak jest tym silniejszy im większy jest pokemon.
#6.Spryt: pokemon dzięki tej umiejętności uderza w czulsze miejsca przeciwnika
#7. Prowokacja: Umiejętność, która rozprasza i frustruje drugiego pokemona. Nie działa na typy psychiczne i duchy. Wpływa na celność przeciwnika.
#8.Poszukiwanie: Pokemon potrafi poszukiwać dzikie stworki i rózne przedmioty
#9.Dumny krok: pokemon uczy się poruszac w specyficzny sposób co może odstraszać nieproszonych gości. Pokemony przeciwnika mogą również przestraszyć się Twojego podopiecznego co będzie sprzyjać wygranej

Od poziomu 2:


#10. Wściekłość: dzięki tej umiejętności pokemon będzie mógł zwiększyć siłę ataku poprzez zwiększenie adrenaliny i wściekłości. Rada: ucz opanowane pokemony.
#11.Celne oko: umiejętność sprzyjająca większemu celu. Prawdopodobieństwo celnego ataku jest wieksze kiedy pokemon ma wiekszy lvl.
#12.Adaptacja: po nauczeniu się tej umiejętności Twój pokemon będzie tak samo dobry na każdym terenie
*13.Nastroszenie: dzięki tej zdolności pokemon potrafi nastroszyć się dzięki czemu wygląda na większego
#14.Ucieczka: od teraz uciekniesz od każdego niechcianego pokemona. Pamiętaj, ze z pola oficjalnej walki z trenerem nie mozna uciec. Ucieczka pozwala również na szybkie odnalezienie potencjalnych wyjść i otworów.

Od poziomu 3:


#15.Wysoki skok: nazwa mówi sama za siebie. Pokemon zwiększa swoją zwinność i potrafi wysoko skakać. Zdolność moga nabywac drobne pokemony, bądź te o smukłej sylwetce.
#16.Głośny okrzyk: działa podobnie jak warczenie jednak jest silniejsze. Może działac również jak zdolność wabiąca pokemony tego samego gatunku bądź jako wołanie o pomoc gdy pokemon zagubi się gdzieś w gęstym lesie.
#17.Naśladowanie: Pokemon potrafi powtarzać nawet nieznane mu ruchy, które użył przeciwnik. Umiejętność nie działa jednak za każdym razem. Prawdopodobieństwo, że się uda jest większe kiedy pupil ma większy lvl. Poza tym może on małpować jedynie ataki odpowiadające typowi Twojego pokemona.
#18.Bateria: Umiejętność ta nazwana jest w ten sposób gdyż pokemon potrafi po wyuczeniu się tej umiejętności wykorzystywać siły przyrody do zwiekszenia swojej siły ataku. Działa to jak bateria. Stworki o odpowiednim typie wykorzystują odpowiednie siły natury lub pogody. Np. kiedy pada deszcz pokemony wodne zyskają na sile!
#19.Lewitacja: Lewitacja to zdolność jedynie dla pokemonów typu psychicznego. Będa potrafiły one lewitować nie zależnie od wielkości nie tracąc przy tym na sile. Jednak umiejętność spowalnia. Ruchy w powietrzu nie będą tak zwinne jak na ziemi.


Od Poziomu 4:


#20.Ogłuszenie: umiejętność a raczej rodzaj ataku, który usypia na krótki czas przeciwnika. Jest to uderzenie zatem, możesz chybić
#21.Analiza: Umiejętność, która przewiduje ataki przeciwnika. Nie działa na duchy. Efekt jest następujący: pewne uniki przez 2 tury!
#22.Latanie(FLY):(cena: 1000pz) Znana wszystkim umiejętność przemieszczania się w powietrzu na swoim towarzyszu. Tego, może nauczyć się jedynie latający pokemon, który da radę Cię unieść
#23.Rozłupywanie kamieni(ROCK SMASH): zdolność kruszenia popękanych i słabych kamieni, za którymi istnieje tajne przejście bądź dalsza droga. (dla dużych i silnych pokemonów)
#24.Przesuwanie kamieni: umiejętność przemieszczania ciężkich bloków skalnych (umiejetność jedynie dla silnych, dużych pokemonów)
#25.Rozświetlenie (FLASH): Umiejętnośc przekazana dla pokemonów elektrycznych, które po wyuczeniu się tej zdolności potrafić będą wykorzystywać swoja energię i przekształcać ją w bezpieczny sposób w światło.

Od Poziomu 5:


#26.Pływanie (SURF): umiejętność przeznaczona dla pokemonów typu wodnego czy lodowego. Dzięki tej zdolności Twój pokemon bedzie mógł przenosić Cię po wodzie.
#27.Nurkowanie: (cena: 1500pz) umiejętność przeznaczona jedynie dla pokemonów wodnych, dużych. Jest to zupełnie nowa i wyjątkowa zdolność dzieki, której Twój pokemon będzie w stanie wytworzyć "bańkę" wypełnioną powietrzem i przemieszczać ją na dno jezior, mórz itp. Działanie bańki nie trwa zbyt długo gdyż powietrze musi się kiedyś skończyć.
#28.Łamacz wodospadów: jeśli chcesz wspiąć się po wodospadzie na Twoim pokemonie od teraz jest to możliwe. Ta umiejętność na to pozwala. Naucz ją pokemona wodnego.
#29.Łamacz myśli: Umiejętnośc pozwala każdemu pokemonowi na wprowadzenie w błąd i omotanie przeciwnika. Wówczas wróg nie będzie w stanie przez jedną ture wykonać żadnego racjonalnego ruchu po czym na 2 tury będzie miał problem z celnością
#30.Odebranie energii: Umiejętność pozwalająca na odebranie siły wrogowi i przelanie jej w ciało Twojego pokemona

www.logistyka.pun.pl www.fanklub-ukitake.pun.pl www.desertkeylogger.pun.pl www.havana.pun.pl www.cs-gumis.pun.pl